torsdag 9. februar 2017

Omgangssyke gravid 1 trimester

Vet ikke om det kan være skadelig, men samme tanker har streifet meg. Har hatt en veldig tøff omgangssyke som akkurat har begynt å slippe . Jeg jobber også i barnehage, og trodde jeg hadde omgangssyke.

Hei Er i første trimester Opplever en kvalme så er helt forferdelig , ikke hatt det før i dag. Jeg er 38+og skal ha keisersnitt neste mandag. Gravid i uke og hatt omgangssyke med oppkast og diaré siden fredagen. Da jeg ble gravid med mitt første barn gjorde jeg alt riktig: Drakk ikke.


Jeg hadde omgangssyken med oppkast og diare 27. Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid (uker) og lurer på om jeg kan være i klorvann i første trimester? Et mulig problem ved omgangssyken er likevel uttørking. Er høygravid pg lurer på om det har noe å si for den lille i magen når mor.


Søker på alt som heter omgansyke under graviditet. Hadde en venninne som fikk Norovirus tidlig i første trimester og hun har en nydelig gutt . Omgangssyke eller bare vanlig gravidinnlegg4.

Omgangssyke som gravid anbefales ikkeinnlegg5. Omgangssyke smitter lett, men er for de fleste en ufarlig tilstand.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg