fredag 17. februar 2017

Canesten krem bruksanvisning

Kjøp Canesten Krem hos Vitusapotek, en av landets største apotekkjeder. Canesten kombinasjonspakning (vaginaltablett 5mg og krem ). BruksanvisningVaginaltablett 5mg med bruk av applikator: 1. Canesten krem ​​er en aktuell soppdrepende hud krem ​​som brukes til å behandle soppinfeksjoner som ringorm og jock kløe. Likevel må Canesten brukes riktig for å oppnå best mulig resultat.


Canesten er et legemiddel som tilbyr en enkel, hurtig og effektiv. Uansett hvilken Canesten - produkt du velger, er det viktig at du følger bruksanvisningen i .

Med andre ord om du bruker Canesten krem i tillegg til vaginaltabletter og ikke. Har med en tube Canesten i reiseapoteket (bare krem, ikke stikkpiller). Desverre glemte jeg bruksanvisningen hjemme. Problemet er at Canesten bare er for kvinner ifølge pakningen og det. Canesten krem er ikke reservert for kvinner, denne kan du smøre på 2 . Jeg leste bruksanvisningen nøye, men synes den var dårlig.


Kan få kjøpt Canesten med aplikator for krem som føres inn i skjeden. Canesten 500mg vaginaltablett og krem 1+20g. Canesten kombinasjonspakning (vaginaltabletter 1mg og krem ).

Canesten krem inneholder mg klotrimazol. Canesten, bruksanvisning Komplikasjoner og plager. Jeg har kjøpt kombinasjonspakning med Vagitorie 500mg og krem.


Prøvde å finne bruksanvisning på nettet her, men var litt vanskelig. Canesten inneholder soppmidlet klotrimazol, som kan brukes mot soppinfeksjon både i skjeden og ytre kjønnsorganer. Natt til tirsdag tok jeg også den 5mg. Har nå vært på apoteket og ordnet meg en annen krem, doktacort (?) og en. Leser på bruksanvisningen at man egentlig skal snakke med legen først.


Lurte på om noen vet eller har erfaring med…. Jeg ser at bruksanvisningen på resepten er noe mangelfull. Begge deler har bruksanvisning ”etter avtale”.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg