mandag 6. februar 2017

Er jeg bipolar

Bipolar lidelse er en betegnelse på en gruppe lidelser som har det til felles at man har store variasjoner i . Kom over en artikkel om å være bipolar for et par dager siden, og jeg bare lurer på om dette kan være noe slikt? Det må jo være vanskelig å vite om det kan .

Jeg har i senere tid begynt å lure på om jeg kan ha bipolar lidelse. Kan disse tingene være tegn på bipolar lidelse? Noen fler som får gjentatte depressive faser uten å vite hvorfor?


Har klart å stable meg på beina etter nedturer før . Jeg er så utrolig usikker:( Jeg har hatt tilbakevendende depresjoner helt fra tidlig ungdom (er nå 30) Har hatt bra jobber, men ofte endt . Spørsmål: Jeg er en mann i slutten av trettiårene som lurer på om jeg kan ha bipolar lidelse. De siste fem årene har jeg hatt tre store . Hei jeg er en mann på år som har fått diagonosen bipolar. Er lit i tvil om dette stemmer da behandling med medisiner har liten virkning.


Klinik for mani og depression, Psykiatrisk Hospital . Bipolar lidelse gik tidligere under navnet manio-depressiv. Det kan ramme alle lag i befolkningen og mænd såvel som kvinder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg