onsdag 22. februar 2017

Sopp på forhuden

De vanligste symptomene på underlivssopp hos kvinner er akutt kløe og svie i. Soppinfeksjon hos menn viser seg som kløe og rødt utslett på penisens forhud. Det hvite under forhuden, er mest sannsynlig talg (smegma).

Hei jeg dusjer daglig men tror jeg har fått sopp fordi penisen min lukter vondt selvom jeg har . Så leste jeg på et annet forum at den kunne gi sopp. Har v#230;rt noe plaget med sopp til tider jeg og. Kløe i underlivet og sopp i underlivet er en vanlig plage for mange.

Kvinner som har fått vorter i skjeden kan ha smerter under samleie. Sopp og bakteriell vaginose er ikke ansett som seksuelt overførbare sykdommer. Soppinfeksjon i underlivet er svært vanlig og de fleste kvinner vil oppleve å få en slik infeksjon en eller flere ganger i løpet av livet. Gutt på år her, har i noen mnd nå hatt noe sopplignende flekker under forhuden.


Har ikke hatt samleie med noen på flere år så . Strengen mellom forhud ble slitt av under sex for ca et år siden, ikke hatt. En kan få sopp av å ødelegge den naturlige bakteriefloraen med for iherdig vasking. God hygiene der man skyller med rent vann under forhuden er som regel . Han klødde i skrittet i mange måneder før jeg gikk til lege og fant ut at han hadde sopp under forhuden.

Når man har en soppinfeksjon under forhuden kalles det balanitt. Det kan også skyldes for trang forhu slik at man ikke får vasket seg godt . SVAR: Hei, og takk for spørsmål Det er sjelden at gutter får sopp på penis, så hva er det. Til vask av penis og under forhuden trengs bare rent, lunkent vann. Jeg har fått et lite sopputbrudd på penis, tror det kom etter heftig sex med dama i helgen, da hun var veldig våt, ga meg oralsex etc og vi holdt . Balanitt er en betennelse (inflammasjon) i penishodet og i forhuden.


Balanitt er en betennelse i huden på penishode og forhuden som skyldes enten bakterier eller sopp, men det regnes ikke som en seksuellt . Samleie kan irritere skjeden og legge forholdene til rette for at sopp formerer seg. Etter hvert kom det små sprekker i forhuden. Han gikk da til legen, og ble fortalt at dette var sopp. Han kjøpte da en soppsalve anbefalt av legen .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg