fredag 24. februar 2017

Canesten svir

Man kan jo reagere på canestenkuren med svie, og jeg får det hver gang jeg. Men det er direkte ubehagelig å bruke canesten kremen det svir så utrolig mye å smøre den på! Tilknytningsomsorg › Skravlesiden › Kropp og helseBufretLignende7.

Jeg har, for første gang siden 199 fått soppinfeksjon i underlivet. Det svir som pokker, men bare en liten stund. Er det fordi jeg er hoven og sår, eller er jeg kanskje allergisk?


Svir etter påføring av canesten - Amming og flaske11.

Prøvd en uke uten canesten nå, og det svir ikke mer nedentil, men. BufretLignendeJeg tror jeg fikk soppinfeksjon i sjeden og kjøpte derfor canesten pillen som jeg. Det svir og klør noe helt fryktelig nedentil, utfloden er gulaktig og klumpete og . Jeg har tatt to tabletter med canesten da det ikke virket som at den første.


Det svir veldig når jeg bruker canesten kremen, er dette normalt? For uker siden fikk jeg sopp i underlivet, hverken canesten, diflucan eller pevisone krem hjalp. Soppinfeksjon i underlivet - NybaktMammaforum.


Helse og velvære › Mors helse og egenpleieBufretLignende4. Kjøpte en pakke med Canesten, og tok en stikkpille i går kveld.

Men nå svir det som bare juling, enda mer enn før. Det kan være at infeksjonen gjør at det svir når du smører på Canesten. Dersom sårheten gjør det vanskelig for deg å bruke Canesten krem og . I tillegg til kløe, er det mange som opplever at det brenner og svir i det. Det finnes flere merker (for eksempel Canesten og Pevaryl) og alle er . Jeg tenkte det var sopp så jeg gikk allerede dager etter min oppdagelse til apoteket og skaffet meg canesten, med stikkpille og krem. Det svir og er til forveksling lik symptomene ved en soppinfeksjon.


Prøvd Canesten pille,ikke merket noe effekt, mensen kom samme . Her har vi samlet alt innhold om canesten for deg. Jeg får liksom rødlighet og noen ganger svie i området akkurat i skillet mellom pungen og låret(se bilder). Hva Canesten er og hva det brukes mot Vær oppmerksom på at legen kan ha forskrevet.


Hudreaksjoner som kløe, utslett, svie, irritasjon eller ubehag. Jeg har de siste ukene hatt litt svie i underlivet, som ikke blir bedre. Her var det ikke sopp, prøvde canesten som egentlig gjorde det verre.


Stort sett kliner jeg bare på Canesten, stapper inn en stikkpille og så kjenner jeg ikke mer. Det klør og svir og er veldig ille akkurat nå. Soppkremer som Canesten og Pevaryl pleier normalt sett å fungere når man har en soppinfeksjon i underlivet.


Jeg har lest en del på nettet og spurte legen min som sa det antagelig var sopp. Sopp er en ganske vanlig lidelse og det er ikke sikkert du trenger Canesten for.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg