tirsdag 7. juni 2016

Plutselig kløe over hele kroppen

Det første ble fastslått å være en plutselig allergi mot skyllemiddel i klesvask. For et par uker siden begynte jeg å klø over hele kroppen, og jeg skjønner ikke hvorfor. Noen som kan noe om bivirkninger av pencelin?

Min mann er veldig plaget av at det plutselig kan begynne å stikke og klør over hele kroppen. Mange eldre får kløe fordi huden blir mye tørrere med alderen. Noen ganger skyldes kløe i huden sykdom andre steder i kroppen. Hei, jeg har vært plaget med kløe generelt runt over alt på kroppen, men ikke.


Alt fra penicillin til parfyme og overgangsalder kan gjøre deg gal av kløe,. Når jeg er hjemme går jeg i pysjen min, den er vid og luftig , og. Skabb klør over hele kroppen, men enkelte steder har det med å klø . Kløe i huden kan ha flere forskjellige årsaker. Blant annet tørr hu allergier og sykdommer i kroppen. Typisk for denne tilstanden er at man plutselig får en plagsom kløe.


Sykdom i leveren kan forårsake plagsom og langvarig kløe. En samling med artikler som beskriver kroppens anatomi og organenes .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg