tirsdag 7. juni 2016

Prikker på brystvorte

Rundt brystvortene har jeg store talgkjertler\nupper som ligner veldig. Jeg synes faktisk ikke slike prikker er pene i det hele tatt, hvem vil kose . Det er også vanlig at når man er varm, så stikker ikke alltid brystvorten frem, .

Små hvite prikker på brystvortene, nesten som melkerester. Overse ikke brystvortene de er også utsatt for tørrhet. Har fått små (nesten eksemlignende) prikker rundt brystvortene.


Jeg har et par små, svarte prikker på brystvortene.

Har antatt at det var noe møkk som har satt seg fast. Jeg har i det siste hatt noen hvite små bitte små klumper eller prikker på. Jeg har også alltid hatt en brystvorte som går innover, nå går denne pluts. Jeg får litt hvite prikker på brystvortene etter amming. Som følge av en feil i melkekjertlene kan dannes små hvite prikker på brystvorten.


Blokkering av kanaler kan provosere utilstrekkelig eller ineffektiv hygiene. Jeg vil gjerne finne ut av hva som har kommet på besøk på en milimeter av den ene brystvorten min. Oppdager du blod fra brystet, kan det være et tegn på brystkreft, sier Schlichting, selv om også hun understreker at væsking fra brystvortene . Brystets utseende forandrer seg: Hud eller brystvorte blir innsunken, brystvorten peker i unormal retning, det oppstår et innsøkk i brystets normale klokkeform .

Bitte små hvide prikker som er 'ens' med brystvorten. Ved ikke hvordan jeg skal forklare det ellers, altså der er ikke bumser PÅ dutten men det er noget der er på . Montgomery'ske kirtler (Glandulae Montgomery, Glandulae areolares) er 10-små talgkirtler i areola i området omkring brystvorten. Har du en gulhvit liten prikk på selve brystvorten?


Man kan få tette melkeutførselsganger også, det gjør kjempevondt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg