onsdag 8. juni 2016

Vondt i ryggen høyre side

Smerter i siden kan oppstå nokså akutt og betegnes flankesmerter. Vis hele dokumentetLave ryggsmerter, vedvarende - NHI. Med lave ryggsmerter menes ryggsmerter i nedre del av ryggen.

Også noen form for ryggsmerter, både på høyre eller venstre side, forbyr en person av delikate. Smerten på høyre side av ryggen, kan være akutt eller kronisk. Da befinner smertene seg nederst på høyre side av magen. Vondt i ryggen kan vi alle oppleve innimellom, men dersom smertene sitter .

For 8-mnd siden fikk jeg bekrefet en mycoplasma infeksjon. Legen fikk meg også til å gjøre øvelser, hvor jeg skulle fått vondt hvis det var musklene. Smerter i siden eller flanken refererer til smerte eller ubehag i siden av magen, umiddelbart over hoften.


Siden fredag har jeg hatt ganske vondt i høyre side av korsryggen. Jeg finner ikke noe annen forklaring på at det kommer av gal sittestilling. Siden tegning ikke sier alt for mye og du vet selv best hvor du har vondt så kan du kanskje utelukke noe . Som overskriften sier har jeg smerter i ryggen. Smertene kom helt plutselig i dag tidlig, smertene blir kraftige nÃ¥r jeg puster skikkelig inn, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg