tirsdag 7. juni 2016

Plager i underlivet

Hun forteller at både unge og eldre kvinner kan ha underlivsplager, og at vanlige spørsmål til gynekologen handler ofte om smerter og plager . De fleste kvinner får før eller senere problemer med sitt underliv, og ingen. PMS (premenstruelle spenninger) som plager 60- av oss kvinner og er vanligst .

Mer enn én av tre kvinner vil oppleve smerter og ubehag i underlivet. Noen plager er mer vanlig for visse aldersgrupper. Det er beregnet at slike plager utgjør 1- av konsultasjonene i allmennpraksis . Mens noen kvinner slipper unna med litt småtterier en gang eller to, er sopp og uvelkomne bakterier stadig tilbakevendende plager hos andre.

Se informasjon om ulike sykdommer og tilstander i underlivet, bl. En soppinfeksjon i underlivet er noe de fleste kvinner opplever én eller flere. Man anslår at så mange som 5- av damer er plaget med . Er en kvinne som har hatt problemer med underlivet i ca mnd.


Hva bør jeg gjøre videre for å finne ut av mine plager? Jeg har i lengre tid (periodevis i ca år) vært plaget av kløe og svie i underlivet (kjønnslepper og litt inne i skjeden). Tips som kan spare deg for en rekke plager. Vel det bør du, for hvilken vei du tørker deg kan nemlig utgjøre en stor forskjell for underlivet ditt.


Veldig få diskuterer plager ”nedentil” med venninner.

Den type østrogen som brukes for å lindre plager i underlivet, er en annen type . Til andre tider SIGNALISERER underlivet med smerter, men det kan være veldig vanskelig å finne ut av hvor smertene kommer fra. Murring i magen, vonde tak i korsryggen og smerter i underlivet? I tillegg kan bekkenbunnstrening både forebygge og bedre plager med . Så lenge jeg kan huske har jeg hatt irriterende plager i underlivet.


Siden disse plagene er veldig irriterende, fant jeg ut at jeg skulle prøve Multi-Gyn Actigel, . Så bra at du kontaktet lege og fikk gjennomført en undersøkelse om du er bekymret for plager fra underlivet. Det kan være årsaken til smertene i underlivet og er ofte en grunn til at sex uteblir. Diverse plager i underlivet kan behandles! Spesialist ved Sentrum Gynekologi hjelpe deg med. Sikker og trygg underlivsundersøkelse får du hos oss!


Hei, Jeg har i flere år slitt med smerter i underlivet og ved samleie. Jeg tenkte å fortelle min historie så kan dere anbefale hva jeg bør prøve. Mange kvinner går på apoteket og kjøper midler mot soppinfeksjon når de merker forandret utflo kløe og irritasjon i underlivet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg