tirsdag 7. juni 2016

P ring erfaringer

Hei, jeg har tenkt å begynne med p-ring og lurer veldig på dette ang. Helse, sex og livsstil › SexBufretLignendeFikk anbefalt P-ring. Er det noen her som har noen erfaringer å dele med meg?

Har hørt en si at den datt ut hele tiden. Jeg forsøkte nuva ring fordi jeg ble deprimert av p-pillen og fikk . Erfaringer fra dere som har brukt det mottas. Mors helse og egenpleie › PrevensjonBufretLignende5.

Jeg blir drit sur av p-piller, livredd av spiral (dårlig erfaring) og det blir lite sengehygge med kondom. Ringen er holdbar til utløpsdato ved oppbevaring i kjøleskap, men bare fire måneder i romtemperatur (ikke over °C). Fordelene med p-ring er at du får mindre . Hvis jeg ikke har fått blødning på søndag igjen: skal jeg fortsatt sette inn ny ring?


Noen som vet eller har noen tanker om dette? Noen som har hatt hormonspiral og p-ring? Forum › Mat og velvære › Mat og helse › Sykdom og helseBufretLignende29. Jeg har bare positiv erfaring med p-ring og anbefaler den gjerne!


Jeg hadde ingen bivirkninger og null pms i periodene jeg har brukd den.

Seksualitet: Jeg satt inn P-ring for første gang i går kveld og jeg vet. Noen med erfaringer med P-ring som kan hjelpe meg litt her? Noen som har erfaringer å dele om p-ring (NuvaRing), som nylig er lansert?


Er spesielt interessert i å vite om noen som har erfart bivirkninger . Hvilke erfaringer har andre med NuvaRing? Mange har god erfaring med NuvaRing (p-ring), noe du kan lese om i denne artikkelen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg