mandag 26. september 2016

Min journal

Disse tjenestene finner du beskrevet på denne siden. For å endre tekststørrelse: Hold nede crtl-tasten (cmd på mac) og trykk + for å forstørre eller - for å forminske. Mellom og av alle par har problemer med å få barn. Assistert befruktning med din sæd kan hjelpe noen av disse. Pasienten har rett til innsyn i sin egen journal.


Du har rett til å se hva som står i pasientjournalen din, og nå kan du også . Logg inn på Min helse for å se pasientjournalen din på nett.

Logg inn i Min helse for å se din kjernejournal. Fem grunner til at kjernejournal er viktig Foto: Direktoratet for . Oslo universitetssykehus bruker MinJournal for å gi innsyn i journaldokumenter og tilrettelegge for trygg og sikker dialog mellom pasienter og helsepersonell. MinJournal er et nettsted for sikker dialog mellom pasienter og helsevesenet.


Du kan få tilgang til deler av pasientjournalen din, fylle ut skjemaer med mer. Tjenestene der kan brukes av alle pasienter og helseforetak tilknyttet Helse . Gir pasientar i Helse Vest elektronisk tilgang til sjukehusjournalen sin, slik at det blir enklare for dei å vere delaktige i eiga helse og eiga . Du kan be om endring av oppsatt timeavtale enten ved å ringe telefonnummeret du har fått oppgitt i innkallingsbrevet fra sykehuset, .

MinJournal – bestill forbruksmateriell til medisinsk teknisk utstyr trygt og enkelt. Helse Nord lanserte Min pasientjournal i desember 2015. Her finner du mer informasjon og innlogging i din elektroniske journal (helsenorge.no).


Ofte stilte spørsmål fra helsepersonell om Min pasientjournal​. Alle pasienter i Helse Nord får elektronisk tilgang til sin journal. Se dine journaler fra de offentlige sygehuse i Danmark.


Helse Sør-Øst RHF besluttet før sommeren at de regionale digitale pasient- og innbyggertjenestene de selv har utviklet skal overføres til . Jeg trur ikke det står noe i min journal som vil være av betydning da. Ifølge pasientombudet har jeg rett til å kreve sperring, slik at det bare er jeg . The Five Minute Journal is one of the simplest ways that I have found to consistently ensure improving my well being and happiness.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg