torsdag 29. september 2016

Gravide mager

En populær tråd på Babyverdens forum er og har vært bilder av gravide mager. Og stemmer det at noen kan se forskejll på . Her ser du den gravide kvinnekroppen slik den i virkeligheten er.

Magene er forskjellige; store, små, runde, ovale, struttende, hengende, brune, . Din høyde, kroppsform og barnets vekt kan gi utslag. For gravide mager rører ved noe dypt i mennesker, som det er vanskelig å sette ord på. Ordene tilhører psykologspesialist Arild Holth.

UKE FOR UKE: Stine Malene Lunds (22) graviditet ble fulgt av fotografen. Men jeg tror jeg er heldig, det er jo bare mage, jeg har ikke lagt på . STORE MAGER: Noen gravide får større mager enn andre. Venstre: Benedicte Wolff Aasen, dagen før. For deg som er gravid i år så har jeg funnet frem noen forslag til kostymer.


Se gravide mager i alle svangerskapsuker. Vårt magegalleri er 1 fri for supermodeller og retusjerte bilder. Jeg forundrer meg over at gravide mager er offentlig gods.

Aldri før har jeg opplevd å bli snakket til og tatt på like ofte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg