torsdag 29. september 2016

Renselse etter fødsel lukt

Andre som synes at renselsen lukter DØD og FORDERVELSE? Hvor mange tøybind trenger jeg til renselsen? Til dere som har født for noen uker siden.

Gi deg selv tid til å være barselkvinne - Babyverden. Baby › Helse › Mors helseBufretLignendeMen det er enormt mye som skjer det første døgnet etter fødselen. Mange synes det lukter vondt av renselsen.


I livmoren din har du etter fødselen et sår der hvor morkaken satt festet.

Lukten kan være litt emmen og ukarakteristisk, men det skal ikke lukte vondt, . Problemet er at de siste dagene har utfloden min etter fødselen blitt ubehagelig illeluktende. Til saken: Renselsen skal ikke lukte vondt. BufretLignendemed å føde barnet skal kroppen få mulighet til å komme seg etter fødselen. Normal renselse av livmoren skal ha en litt muggen lukt omtrent som vanlig . Det er uker siden jeg fødte, og synes det lukter veldig vondt fortsatt.


Lukter vondt nedentil etter fødselinnlegg7. Lukter ekkelt fra underlivetinnlegg16. Lukt nedentil ( lite delikat)innlegg26. Det er nå tre uker siden fødsel, og jeg blør enda en smule. Men det er bare det at jeg syns det lukter så veldig vondt der nede, nesten råttent.


De 3-første døgn etter fødselen er renselsen som en rikelig menstrasjon. Renselsen skal lukte omtrent slik det lukter av menstruasjonsblod. Dette kalles renselse, og den kan vare i opptil seks uker etter fødselen.


Dersom lukten blir veldig ubehagelig, kan det være et tegn på en betennelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg