onsdag 7. september 2016

Ømme bryst gravid hvor lenge

Før graviditeten består brystene av bindevev, fett og uutviklede melkeganger og. Hvor ømme de blir, og hvor lenge dette varer, varierer fra kvinne til kvinne. Puppene mine har vært ømme siden jeg ble gravi men ca siden jeg gikk inn i den 8.

Sist gang jeg var gravid hadde jeg minimalt vondt i brystene, kom og gikk i ei uke eller to. Denne gangen har brystene vært utrolig ømme siden . De blir ømme, større og fastere, og blodårene blir mer synlige. Dette kan omfatte morgenkvalme, væskeansamlinger og ømme bryster, en av de tidligste tegnene på graviditet.

Jeg fikk sinnsykt ømme bryster når jeg ble gravid - det kom. Brystene var veldig ømme i en periode (husker ikke helt hvor lenge) - jeg sov med . Hvert bryst øker med 2til 4gram under graviditeten. Men et av de aller første graviditetssymptomene er gjerne at brystene vokser og blir ømme. Sjekk hvor mye du har lov til å legge på deg under svangerskapet. Passet ditt kan være ugyldig lenge før utløpsdatoen . Han kom ikke inni meg - men jeg har likevel litt angst for om jeg kan være gravid likevel, siden brystene mine er så ømme nå.


Hvor lenge det varer varierer fra kvinne til kvinne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg