torsdag 15. september 2016

Herpesutbrudd varighet

Infeksjon med herpes simplex virus (HSV) medfører vanligvis. SMITTE: Herpes er en kjønnssykdom som er lett å få, og umulig å bli. Førstegangsutbrudd av genital herpes varer vanligvis i to-fire uker, .

Jeg fikk en telefon fra legen min i dag om at jeg har fått herpes i underlivet. Herpes i ansiktet (forkjølelsessår) og i underlivet (kjønnsherpes) skyldes to varianter av. Slike utbrudd varer fra fem-sju dager i gjennomsnitt.


Herpes genitalis (kjønnsherpes) er en svært vanlig forekommende seksuelt.

Vanlige symptomer på herpes genitalis er vonde blemmer og sår på. De etterfølgende utbruddene er mildere, og de varer som regel cirka uke. Sykdommen kan gi flere utbrud uten at man er blitt smittet igjen.


Begge variantene av herpes, både HSV-og HSV-kan smitte til underlivet. Herpes er vanlig, vanskelig å beskytte seg mot, og etter vår erfaring den kjønnssykdommen mange unge frykter aller mest. For det første, er herpes en dealbreaker?


Jeg vet at sjansen for at han får det er veldig liten, men jeg føler fortsatt at ærlighet varer lengst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg