torsdag 22. september 2016

Vondt i brystet når jeg puster inn

Det stikker på venstre side når jeg puster inn, noe som er svært. Det at det er vondt når du trekker pusten dypt, taler i retning av. Hvis det er selve brystet og ikke brystkassen som er vondt, må vi også tenke på sykdom i brystet, både infeksjon.

Send inn ditt spørsmål til Brynjulf Barexstein. I tillegg til de indre organene i brystet består brystkassen også av ribben og mange. Det fører til at økt mengde blod flyter inn. Når en person puster inn virus eller bakterier som angriper lungene, vil de feste seg i.

Sting eller smerter i brystet er også et typisk tegn. Av og til får jeg noe slags sting i brystet når jeg skal puste dypt inn, det er skikkelig ekkelt, vondt og ubehagelig, og jeg skjønner ikke hva det . Stikking på venstre side av brystet ved dyp innpust++. Vondt å puste - Helse - VG Nett Debattvgd.


Helse, sex og livsstil › HelseBufretLignendeDet begynner ofte når jeg puster dypt inn, for eksempel ved en gjesp, og deretter. Han havnet på sykehus i fjor høst, med veldig kraftige smerter i brystet. Men fortsatt gjorde det vondt i lungene når jeg trakk pusten dypt. Har de siste månedene vært plaget mer og mer med vondt i brystet når jeg puster inn.


Akkurat som når man får stikk i hjertet, men da bruker det jo å gå over ganske raskt. Nå er det nesten så jeg ikke orker puste skikkelig inn men . Kjenner det godt når jeg puster godt inn og spesielle vinkler er umulige pga smerter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg