torsdag 4. mai 2017

Blodig oppkast gravid

Min samboer er gravid og sliter med sure oppstøt. Det er ikke sjelden at man kan få litt blod i oppkast eller oppspytt hvis man har kraftige . Hematemese, eller blodig oppkast, er et tegn på blødning i den øvre delen av magetarmkanalen.

Jeg spydde blod da jeg var gravid med eldste. Tenkte bare jeg skulle spørre om noen hadde opplevd det samme, eller vet om det er farlig. Skravlesiden: Jeg har nå kastet opp tre ganger i dag, og de to siste gangene har det kommet en liten . Gravi oppkast, halsbrann og blod - Anonymforum3.

Blodig oppkast og blodig diaré, veiviser - NHI. BufretLignendeVed blødning i øvre del av magetarmkanalen vil dette kunne vise seg som oppkast av blod (hematemese) eller som svart, tjæreliknende avføring (melena) . Kvalme og oppkast i den første halvdelen av graviditeten er meget vanlig. Hvis du får blodig oppkast, eller oppkast som ser ut som kaffegrut . Kvalme og oppkast i den første halvdelen av graviditeten er svært vanlig. Du får blodig oppkast, eller oppkast som ser ut som kaffegrut.


Fikk en skikkelig brekningsbølge på tom mage i går morrest og hadde blod i oppkastet. Er jo logisk at magen, spiserør og slimhinner blir irriterte . Etter å ha skrevet en rekke n av artikler om graviditet, er min vanlig observasjon at svangerskapet er nesten alltid forbundet med noen eller andre .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg