torsdag 11. mai 2017

Selvbruningskrem gravid

Jeg er uker på vei og gravid for første gang. Lurer på om kremer som brun uten sol kan skade fosteret? Vi har samlet spørsmål gravide har, og spurt jordmødrene Siri Von Krogh og Kjersti Pettersen om trygge.

Hei, det jeg lurer på er: -Kan gravide bruke selvbruningskrem? Kan man bruke bodylotion med selvbruning når man ammer? Jeg er også gravid og leter etter en selvbruner man trygt kan bruke . Spørsmål: Jeg er uker gravid og er både trøtt, blek og kvalm.

For å se litt bedre ut har jeg lyst til å bruke en selvbruningskrem eller ta noen . Før jeg ble gravi var denne selvbruneren virkelig en favoritt og ble brukt flittig. Jeg har helt angst for de selvbrunerne som blir orange eller . Er det mulig å bruke selvbruningskrem når man er gravid? Jeg har brukt dette i et par uker nå og er i uke 32.


Graviditet og selvbruningskreminnlegg22. Natusan lotion med selvbruninginnlegg30. Du som er gravid kan selvsagt sole deg, men du må ta noen ekstra.


Selvbruningsprodukter kom første gang for salg i 195 og er i dag et velkjent produkt.

Det er ikke gjort forskning spesielt på solarium og graviditet, men. Et alternativ til solarium under graviditeten kan være selvbruningskrem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg