onsdag 17. mai 2017

Luft i magen gravid uke 3

Er det noen av dere som hadde symptomer rundt uke 3? Luft i magen er jo ett typisk tegn for meg hvertfall. Tegn på graviditet - Graviditet, spedbarn og babytiden. Fikk utrolig mye luft i magen allerede i uke 3. Og jeg tenkte jo ikke tanken på at jeg kunne være gravid før sist uke jeg.


Magen er der om kveldene, mindre på dagtid. Hvilken symptomer har dere som er 4-uker på vei?

Svangerskap, barn og familieliv › Svangerskap og fødselBufretLignende15. Jeg er ca 5-uker på vei, og mine symptomer er: Kvalme som. Små stikking i magen, kjennes som lett mensmurring. Har konkludert med at dette i hovedsak er luftsmerter.


Fordøyelsen fungerer litt langsommere og det kan medføre mer luft i magen enn . Ditt barn er altså to uker yngre enn lengden på graviditeten. Nå har en sædcelle trengt inn i egget og blir noen døgn i egglederens ytre del, hvor. Jeg :Positiv_: for en uke siden og skriver i dag 4+3. Uansett hvor mange liter vann jeg drakk, følte jeg meg tørr i munnen .

Jeg er kjempe forvirret, for tegn viser at jeg kan være gravi men testene viser negativt. Jeg er bikket og tror + håper at jeg kanskje er gravid i uke 3+i skrivende stund. Jeg viste ikke jeg var gravid før jeg var uker på vei. Jeg var ikke annerledes i kroppen ellers syns jeg å huske, hadde litt luft i magen.


Jeg testet på kvelden dagetter el bare for morro skyl det var jo dager før ikm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg