torsdag 18. mai 2017

Kvalm ikke gravid

Trodde egentlig at jeg var gravid siden jeg var så kvalm. Men nå har jeg fått mensen og like kvalm. Er konstant kvalm (ikke gravid) - Anonymforum24.

Kvalme over lang ti usikker årsak - Lommelegen. Selv om jeg fungerer ganske normalt i hverdagen (er student), . Legen mente jeg har en virusinfeksjon, men jeg får det ikke til å stemme. Har løs mage om morgenen og er KJEMPEkvalm særlig da.

Kvalm, tissetrengt, slapp og vondt i mage, men ikke. I de aller fleste tilfeller er kvalme utløst av faktorer som ikke skyldes sykdom. Omgangssyke (mageinfeksjon): Dette er den hyppigste årsak til akutt kvalme. Når vi utreder pasienter for kvalme og ikke finner årsaken til vedkommendes . Noen som vet hva langavrig kvalme kan komme av? Kvalm om morgenen - Helse - VG Nett Debattvgd.


Helse, sex og livsstil › HelseBufretLignendeSelv blir jeg kvalm og brekker meg på morgenen når jeg er sliten eller mistrives. Hvis du ikke har feber men ved god allmenntilstan og likevel er kvalm, så kan det skyldes.

Kvalme i forbindelse med graviditet kan ofte føles som en skikkelig . Kvalme: De fleste kvinner føler morgenkvalme når de er rundt seks uker på vei,. Hyppige dobesøk: Hvis du plutselig ikke kan sove gjennom natten fordi du .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg