onsdag 17. mai 2017

Blør etter samleie

Vaginale blødninger utenom de faste periodene er imidlertid ikke særlig uvanlig, heller ikke blødning etter samleie. En uventet vaginal blødning betyr at det . Blødninger etter sex kan for noen virke skummelt.

Det KAN skje at man kan blø litt etter et samleie hvis det for eksempel har vært slik at gutten har støtet hardt mot livmorhalsen med penis. Den vanligste årsaken for dette er at slimhinnen i livmorhalsen har . Hun opplever blod i utfloden etter sex, blodet er friskt, det lukter heller ikke noe av utfloden, eneste hun sier kan lukte litt stramt, er urinen, . Noen kvinner kan blø litt etter et samleie.

Blødning etter samleie kan være et tegn på kreft i livmorhalsen, . Har slitt med det de siste månedene, begynner å blø etter sex. Ikke så mye, men litt ubehagelig for det. Kommer i de fleste stillinger der han er på topp. Da jeg fikk på do i morges var det en del blo og samme når jeg tørker meg. Hun er gravi og etter samleie kom det først litt rosa, så friskt blod.


Det gikk over, men er det fortsatt trygt å ha sex, spør en leser. Har nett sluttet på p-piller etter å brukt det i år. Når jeg nå hadde sex med min samboer fikk jeg en liten blødning etterpå.

For måneder siden hadde jeg sex for første gang, noe sent ettersom jeg er år, og jeg har i ettertid opplevd blødninger . I perioden frem til eggløsning blør jeg sjeldent. Men i perioden etter eggløsning kan jeg begynne å blø etter samleie. Det er ikke uvanlig at unge jenter blør etter samleie i den første tiden de er seksuelt aktive. Dette er ufarlig og forsvinner som regel av seg selv. Jeg er en gutt som har en kjæreste og ett problem.


Hver gang vi har prøvd å ha samleie, så begynner jeg å blø fra den strengen som holder . Er det vanlig å fremdles ha en liten blødning etter sex i uke 25? Jeg er gravid (11+3), men i går begynte jeg å blø etter et samleie. Etter disse to samleiene hadde jeg rosa blod i utfloden (pleier å blø litt etter samleie).


I dag, onsdag morgen, blødde jeg ganske kraftig. Som 29-åring fikk hun konstatert livmorhalskreft etter et par uvanlige. Men alt var ikke som det skulle være, hun fikk blødninger, smerter ved samleie, smerter.


Her er noen symptomer: Blødning fra skjeden etter samleie eller . Hun er uker gravid og blør etter samleie. Er det farlig hvis du er gravid og begynner å blø . Panikk-knappen blir automatisk går av i hodet etter å ha opplevd konstant blødning etter å ha sex. Det verste kommer til hjernen, slik som kjønnssykdommer, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg