torsdag 25. mai 2017

Vondt i magen når jeg tisser

Jeg kjenner murrende smerte nederst i magen, like ovenfor kjønnet,. Mange opplever også en bankende smerte i blæren når de beveger seg, man føler seg generelt uopplagt og ”uggen”. Når jeg må skikkelig tisse, blir jeg helt øm i hele livmor-området og når jeg sitter på do tar det liksom litt tid før jeg klarer å få noe ut.

Vondt i magen rett etter at jeg har tisset. Jenta mi sier hun har vondt i tissen og nekter å tisse. Det var også litt etter jeg var ferdig på do.


Så går det vekk, men så kommer det tilbake når jeg tisser igjen!

Er jo operert for endometriose på blæra da. Gjør vondt når jeg presser, og når jeg tisser. Men magen min stikker ut, nærmest større enn puppene mine, noe som gjør at jeg ikke har så . Har merka den siste tida ei stikkande smerte i nedre del av magen når eg tisser. Gjør det vondt ute i sidene nederst i magen og nedover i lysken kan.


Hvis du i tillegg har vondt i ryggen der nyrene sitter, har feber og føler deg syk. Videre bør du ikke holde på urinen når du føler trang til å tisse. Med underlivssmerter menes smerter i nedre del av magen eller kjønnsorganene hos kvinner (se tegning av underliv) .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg