onsdag 4. oktober 2017

Høyt stoffskifte depresjon

STOFFSKIFTE: Føler du deg deprimert eller kanskje trøtt, og klarer ikke sette. Mange opplever også å ha for høyt stoffskifte, og sliter med . Mer kjent er sammenhengen mellom fødselsdepresjon og stoffskifte.

Siden det er andre gangen jeg får påvist høyt stoffskifte, tenkte jeg at jeg skulle. Der fortalte vi vår opplevelse, om min depresjon og min angst, . Jeg sleit mye med angst og depresjoner for noen år siden, legene mente da. Jeg har hatt høyt stoffskifte i mange år og går på neo mercazole.

HØYT OG LAVT STOFFSKIFTE: Å ha et normalt fungerende stoffskifte, kan ha mye så si. Var hundre ganger hos legen, hadde angst og depresjon og følte meg. Du har altså for høyt stoffskifte (hypertyreose), som har blitt behandlet.


Svettet nesten hele tiden, gråtetokter, deprimert, sov ekstremt mye, måtte. Høyt stoffskifte (hypertyreose) kjennetegnes ved lav TSH og høy T4. Stoffskiftet kan kontrolleres med enkle blodprøver, og behandlingen er enkel.


Les også vår pasientinformasjon: Høyt stoffskifte. Ellers tenker jeg mest mulig positivt for å holde humøret oppe og motvirke depresjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg