torsdag 26. oktober 2017

Sår tunge kjerringråd

Noen tror feilaktig at det er kviser på tunga, men i realiteten er det rett og slett bare et sår som føles og ser ut som en blemme. Er mest plaga av sår og vondt tunge, ikke hvitt belegg. Hei Jeg har hatt problemer i munnen nå i ca måneder.

Fikk nettopp påvist lavt stoffskifte og har begynt på levaxin. For to uker siden fikk jeg et sår på tunga. Dette er meget irriterende, det svir og gjør at jeg det svir når jeg spiser el.


After rammer opptil av befolkningen fra tid til annen.

Vondt i tungen og tungesmerter i munnen kan være både smertefullt og plagsomt. Vondt i tungen kan skyldes nevralgi, sår, infeksjon, virus, feilernæring og. Det er helt sant, et kjent kjerringråd mot sopp. Hi spør etter noe som lindrer sår munn, og siste oppskrift vil lindre, ikke . Jeg er litt i tvil om det er sopp også fordi jeg får ikke røde sår av å skrape bort.


Tror jeg har prøvd alle medisiner, kremer, kjerringråd etc, og det eneste som . Uansett navn er de plagsomme, for med små, sviende sår i munnen kan det være ille nok. På tungen kan dette arte seg som for eksempel fargeforandringer, endringer i slimhinnestruktur eller også i form av væskefylte blemmer og sår, . Tredje mai, tror jeg det var, skal faktisk Pitbull komme til oslo.

Jeg hadde tenkt meg en tur dit da, heh ALENE. Brennende munn-syndrom kjennetegnes først og fremst av en varm, sår, eller brennende munn. Tungen, leppene, tannkjøttet og innsiden av kinnene kan føles . Nå har jeg aldri hatt blemmer på tungen, men jeg har bitt meg i munnen noen.


Ufattelig plagsomt vondt at et såå lite sår kan svi og gnage så mye, at du går . Hvis flekkene skrapes av, etterlater de ofte små, lett blødende og ømme sår. Hos voksne kan sopp i munnen gi en ubehagelig, brennende følelse i munn og . After oppstår på tungen, i kinnet og til og med på tannkjøttet, og varer. Et brannsår på tungen er en vanlig lidelse.


Kontakt lege eller tannlege hvis såret ikke blir bedre eller hvis det blir infisert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg