torsdag 12. oktober 2017

Olafiaklinikken

Olafiaklinikken tester, behandler og følger opp seksuelt overførbare infeksjoner (soi). Vi er et lavterskeltilbud i spesialist-helsetjenesten, og har både drop-in . Kan jeg bruke Olafiaklinikken selv om jeg .

Olafiaklinikken Her er min sak: Det som er sant må sies - er du såpass uansvarlig, slik jeg var, som å måte til Olafia, ikke føl deg skyldig for det. Olafiaklinikken sender deg gratis testeutstyr. Du møter på Olafiaklinikken, Trondheimsveien bygg N, for å få behandling og videre oppfølging av en eventuell .

Mandag fra 11:til 17:Tirsdag til fredag 07:til 10:30. Vi gjør oppmerksom på at dørene kan stenges tidligere ved stor. Olafiaklinikken i Oslo sentrum har et åpent poliklinisk tilbud for diagnostikk og behandling av kjønnssykdommer.


Kontaktinformasjon for Olafiaklinikken Oslo, telefonnummer, adresse, se informasjonen om firmaer. Synes du det er pinlig å stå i kø på Olafiaklinikken? Menn som har sex med menn (msm) kan nå bestille time på Olafiaklinikken.


Olafiaklinikken er plassert i den gamle og ærverdige Sontum-gården beliggende midt i Oslo sentrum, nærmere bestemt i Grensen 5-7.

Jeg er verdensmester til å lage skrekkscenario inne i hodet mitt, og når det gjelder denne Olafiaklinikken, så ser jeg for meg et svært venterom . Er det noen her som har vært på Olafiaklinnikken før? Det står på nettsiden dems at de har drop-in på hverdager. Olafiaklinikken er et senter for rådgivning, undersøkelse og behandling av seksuelt overførbare infeksjoner og hiv.


Vi tilbyr også vaksinasjon og reisemedisin. Adresse, Trondheimsveien Bygg N, 05Oslo. Seksuelt overførbare sykdommer og hiv-infeksjon. Beskrivelse av aktør: Poliklinikk underlagt Rikshospitalet HF. Rådgivning, undersøkelse og behandling av seksuelt . Olafiaklinikken har nå fått selvbetjeningsterminaler og Oslo universitetssykehus er første sykehus ut i Norge der pasienten selv registrerer . Bør jeg heller gå til vanlig lege, eller er Olafiaklinikken ok?


Flere kommersielle aktører tilbyr klamydiatester til hjemmebruk, men Olafiaklinikken i Oslo deler ut disse gratis. Olafiaklinikken varslet derimot at hun hadde Mycoplasma og ga henne antibiotika på flekken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg