onsdag 25. oktober 2017

Soppinfeksjon i underlivet og samleie

Sopp er av de vanligste årsakene til kløe i underlivet. Sopp regnes ikke som en seksuelt overførbar infeksjon og smitter derfor ikke ved samleie. Men det ender alltid med at jeg dagen etter får en soppinfeksjon i underlivet.

BufretLignendeDu kan ha samleie mens du behandler deg med Canesten, men i. Er ganske sikker på at jeg har fått en soppinfeksjon i underlivet, og har nå begynt på en . Soppinfeksjon i skjeden kan være plagsomt med mye kløe, ømhet, svie, brennende følelse, utflo sårhet ved samleie m. Har hatt soppinfeksjon i underlivet mitt en lang stund.

Det er kløe, litt rødhet, av og til svie og litt illeluktende lukt av utfloden. Han får symptomer dagen etter samleie, selv om jeg ikke har. Dette kan gi sårhet og smerter ved samleie. Din observasjon om at soppinfeksjon ofte utløses etter samleie, kan altså. Min partner har fått en behandlingskur for soppinfeksjon i underlivet.


Hun bruker blant annet en salve hun smører på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg