tirsdag 27. februar 2018

Gravid smerter øverst i magen

Jeg har ei venninne som er uker på vei, hun sliter veldig med smerter øverst i magen! Lurer veldig på hva dette kan være, og jeg er så. Er bare uker på vei så kan ikke være den lille i magen som.

Jeg hadde dte sist jeg var gravid og da fant de ikke ut av det. Graviditeten ble som forventet tøff, og Annelin følte seg mer sliten. Gravide plages ofte med sure oppstøt, smerter øverst i magen og følelse av oppfylthet.


Mange gravide rammes av kvalme, kløe, bekkenløsning, urinveissymptomer og andre mindre plager.

Noen får også smerter midt i eller øverst oppe i magen. Har ligget i 20min med skikkelig forferdelige smerter øverst i magen på høyre side under ribbbeina som har strålet nedover siden. Smerter øverst i magen, kvalm og svimmel - Kropp og. Tips mot KRAFTIGE LUFTSMERTER ØVERST i magen. Noen får smerter midt i eller øverst oppe i magen.


Når den gravide har forhøyet blodtrykk, eggehvitestoffer (protein) i urinen og. Jeg er gravid i uke (33+1) og har nå hatt konstante kynnere i nesten en time. Ved svangerskapsforgiftning (preeklampsi) har den gravide høyt blodtrykk,. Hodepine, flimring for øynene, kvalme og smerter øverst i magen kommer sent i . Har den siste måneden hatt litt småvondt øverst i magen på høyre. Smerter øverst i magen Komplikasjoner og plager.


Til vanlig bruker jeg somac, men de skal man ikke ta når man er gravid. Magen blåser seg opp og jeg ser ut som jeg er gravid. Når den gravide har forhøyet blodtrykk, eggehvitestoffer (protein) i urinen og … flimring for øynene, generell utilpasshet og smerter øverst i magen kan være tegn . På onsdagen februar var smertene øverst i magen kjipe.


Stort sett skyldes smerter i magen for mye luft. Men om smertene er kraftige kan det være tegn på en mer alvorlig tilstand. Svangerskapsforgiftning (preeklampsi) er en tilstand hvor den gravide får høyt. Hodepine; Synsforstyrrelser; Kvalme; Smerter øverst i magen; Press i brystet .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg