mandag 10. august 2015

P ring mensen

Det finnes foreløpig kun ett merke p-ring og dette er NuvaRing. Noen får blødning etter kun å ha hoppet over én ringfri pause, mens andre kan hoppe over . Har akkurat begynt med p-ring og har en del spørsmål.

P-ring (Nuvaring) og manglende menstruasjoninnlegg13. P-ring er en elastisk ring pa ca cm i diameter som settes inn i skjeden. Den har samme effekt som p-piller, er sikker og er laget for å . Prevensjonsmiddelet p-ring kan brukes kontinuerlig slik at menstruasjonen utsettes i lang tid.

Og det er helt trygt, mener norske leger. For litt over to uker siden skulle jeg gjøre akkurat det pga at det passet dårlig å ha mensen. Jeg går på p-ring (nuva ring) og i denne perioden fikk jeg plutselig mensen uke før jeg skulle ha det. Isåfall hva kan skje når jeg tar ut ringen litt forsent?


Vanligvis var min syklus slik at det gikk dager fra siste mens til neste mens, men med p-ring går det jo . Börja med din p-ring med en gång, oavsett om du har mens eller inte. Det tar sju dagar innan du är skyddad mot graviditet. Mensen med P-ring - posted in Helse: Heisann!


Jeg har nylig startet med P-ring (nuva-ring).

Jeg satte den inn for første gang Mandag 1. P-ringen er en myk, elastisk og gjennomsiktig ring av vinyl som inneholder små. Vanligvis er det uproblematisk for kvinnen å ha samleie mens ringen sitter i . Er det mulig å være gravid og samtidig ha mensen når man går på prevansjon? At den (p-ring) på en måte gjør at mensen kommer uansett?


Det er enkelt og helt ufarlig å forskyve mensen med p-pillene. Med p-ring kan man forskyve mens på samme måte som p-piller ved at det ikke . Jeg fikk første mens etter at jeg tok ut p-ringen som vanlig, men etter dette til det seks uker før jeg fikk neste. Mensen på ferie kan fortone seg som et lite mareritt.


P-ring: Normalt har man p-ringen inne i tre uker før man tar en ukes pause, som vi kan . Jeg brukte p-ring i mn men hoppet over mensen i et halvt år ved å sette i ny ring i steden for å ha ei ukes opphold. Hvis du føler at noe er galt, at du kan være gravi så kanskje du skal ta ut p-ringen og se. Enten så får du mensen relativt raskt, eller så er du gravid. Hei, Jeg sluttet på p-ring (nuvaring) i juli.


Rett før det fikk jeg gang brunlige blødninger mellom mensperioden (mens p-ringen er inne).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg