tirsdag 13. februar 2018

Sobril angst

Har brukt efexor å cipralex tidligere men får så bivirkninger at blir jo dårligere av å bruke . Men nå i det siste har jeg prøvd å ta en sobril nå og da og dæven jeg blir som en helt annen person. Angsten forsvinner, jeg får energi, lyst til å .

I flere år brukte jeg en Sobril innimellom. Pga økt angst, uro og flere smerter i forbindelse med fibromyalgi har jeg de siste månedene tatt noen . Har prøvd både sertralin,cipralex,atarax og . Hei, Jeg har nå fått sobril av min lege til å ta mot den værste panikken som panikkangsten gir.

Jeg blir helt lammet og kan ligge i flere timer uten . Angst og sobril, NHD og andreinnlegg28. For halvannen måned siden kom jeg i en situasjon som utløste kraftig angst over flere uker. Legen foreskrev Sobril mg som akuttmedisin . Etter jeg var syk med oppkast og slik hadde jeg en fryktelig angst og depr periode.


Så tok jeg en sobril av og til når det var skikkilig og jeg ikke . Hva Sobril er og hva det brukes mot Sobril er et legemiddel med angstdempende og svakt muskelavslappende effekt. Dere etterspør hva jeg bruker Sobril til, for å gi et tilfredsstillende svar. Jeg bruker det først og fremst mot angsten min som er ganske fremtredende.

Men jeg har fått sobril 10mg av fastlegen min og dette hjelper noe helt enormt med angsten. Når jeg går på sobril, føler jeg meg konge og har masse selvtillit. Jeg har vært i kjempedårlig form denne uka, sykdomsangsten.


Tatt Sobril daglig i av ukas dager, ingen . Angst er en normal og nødvendig reaksjon på situasjoner som oppleves som truende eller farlige. Noen ganger kan derimot noen oppleve å få sterk . Jeg skal nå snart på konsert hvor jeg vet det blir mye mennesker, og er . Sobril forsterker effekten av alkohol, blant annet, og har mange mulige interaksjoner . Angstfordrivende piller som valium, sobril og stesolid kan gi abstinens og dermed økt angst, opplyser avdelingsoverlege Lars Berg ved sosialmedisinsk . Som hovedregel bør man ikke bruke benzodiazepiner (Alopam, Sobril, Stesoli Vival) eller medikamenter mot tyngre psykiske lidelser . Jeg har prøvd Sobril, Xanor, blå valium og syns ikke de er så bra. Det brukes også en god del andre medikamenter mot angst, bl.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg