onsdag 7. februar 2018

Røde prikker i huden som ikke klør

Han har det kun på magen som avbildet, og har ingen hud-problemer andre. Utslettet er 3-cm i diameter, klør ikke og ser ikke ut til å plage ham i noen grad. Jeg har det på brystet, på ryggen, noen prikker på armen og noen få prikker rundt.

I morges våknet jeg med et rødt utslett over hele kroppen, men ikke i ansiktet. Det er så langt kun en kosmetisk plage, da det verken klør eller. Ellers er det ikke så uvanlig å få utslett på kroppen i forbindelse med en.


Tidlig i mine tenår hadde jeg veldig problem med huden.

I tillegg har eg oppdaget røde prikker rundt omkring på ca 5mm i diameter, med en svak hevelse. Har i det siste fått noen røde prikker på overkroppen som irriterer meg! Ikke klør de, ikke er de store, men det ser jo så stygt ut! Ikke bry deg om hva som forårsaker disse røde flekker på huden. Disse røde flekker fulle av jettegryter gjør grov hud og gjør ikke vondt eller klør.


Utslettene er ulike, men de klør ikke nødvendigvis, sier Moger. Det som ser ut som utslett, er egentlig bloduttredelser i huden. VANNKOPPER: Utslettet merkes først som røde prikker, utvikler seg til større blemmer, og når . Pityriasis rosea er en ufarlig vanlig hudtilstand hos unge voksne mellom 10-år som gir et midlertidig utbredt utslett med røde flekker i huden.

Hvis den ikke forsvinner, så er prikkene med høy sannsynlighet blo lr noe sånt. Hvis jeg klør på huden, så får jeg også små blødninger. RØDE FØFLEKK LIGNENDE PRIKKER: De røde prikkene som oppstår på huden kan være kirsebærflekker, men også hudkreft, forteller eksperten.


Ofte har man ikke bare én, men flere, og de er gjerne lokalisert på mage, rygg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg