tirsdag 20. februar 2018

Inngrodde hår på leggene

Inngrodde hår og røde nupper er noe de fleste av oss frykter i disse varme sommerdager hvor både legger, knær og lår stadig vekk får hilse på . Det er vanligst å få inngrodde hår på steder som barberes ofte; under armene, på leggene og i bikinilinjen. Jeg har i mange år vært plaget av inngrodde hår på leggene mine.

Da jeg har en kraftig hårvekst, prøvde jeg epilator fordi hårene vokser så . Du finner også masse om hvordan du skal unngå inngrodde hår når du . Hvordan bli kvitt inngrodde hår på leggene Ah, den fryktede inngrodde hår. Når disse klumpete og humpete lesjoner vises på bena, eller andre deler av kroppen .

Jeg sliter litt med merker etter inngrodde hår på leggene som ikke går vekk. Det starter med betente kviser, som blir røde, så litt mørkere, . Ikke bruk pinsett for å fjerne inngrodde hår, fordi det kan føre til en infeksjon hvis det ikke gjøres riktig. En av nøklene til å unngå og bekjempe inngrodde hår er å eksfoliere huden regelmessig for å fjerne døde. Inngrodde hår og nupper på legger og lår er et stort problem for noen. Når man i tillegg skal ha på sommerkjoler og shorts, kan dette problemet . Vurdering: Voksstrips er perfekt til legger og lår, og hårene blir borte lenge.


Kan få inngrodde hår; Kan få litt røde nupper umiddelbart etterpå. Om du sliter med inngrodde hår kan det være greit å være klar over at.

Er du en av de som fryder deg over nyvoksede legger og bikinilinje, men som plages av inngrodde hår? Etter epilatortråden tittet jeg litt nærmere på leggene mine. Når jeg ser etter litt nøyere, ser det ut som jeg har en del inngrodde hår! Endelig er vi midt i sesongen for bare legger, armhuler og bikinilinjer,.


Huden på leggene mine takler tydeligvis ikke barbering lenger. Og min erfaring er at en får mer inngrodde hår av epilator enn av voksing. Perfekt glatte legger i sommer - dette er drømmen for allekvinner. Hvordan unngå et ganske vanlig fenomen som inngrodde hår? Barbering av legger med barberolje er løsningen!


Hvordan unngår du inngrodde hår eller røde nupper etter barbering? Uansett hvilken metode for å fjerne uønsket vegetasjon kan du nyte, er du ikke immun mot slike ubehagelige konsekvenser som inngrodde hår . Det kreves litt forberedelser før bikinien skal på og legger og andre. Om du peeler huden før barberingen, forebygger du å få inngrodde hår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg