torsdag 22. februar 2018

Zyrtec amming

BufretLignendeHva Zyrtec er og hva det brukes mot Vær oppmerksom på at legen kan ha forskrevet. Du bør derfor ikke bruke Zyrtec under amming med mindre du har vært i . Hadde en venninne som også hadde elveblest og tok Zyrtec uten å tenke seg om(hub ammet selvfølgelig da:)).

Kan man ta zyrtec eller cetirizin mens man er gravid. Er det veldig ille å amme mens man tar zyrtec? Lokalbehandling ved GRAVIDITET og AMMING. Jeg ammer mitt barn på mnd 1-ganger om dagen.

Fordi jeg ammer tar jeg ikke Zyrtec som jeg har liggende. Klubber › Terminklubber › Termin i mars og aprilBufretLignende18. Jeg tok dette opp i begynnelsen av svangerskapet og da hjalp Radisson meg med en link så jeg fant ut av at jeg alikevell kunne bruke Zyrtec i . De har ikke nok forskning på zytec, og derfor anbefaler legene disse gamle velutprøvde midlene (som Polaramin) men personlig tror jeg ikke et . Oversikt over antihistaminer og bruk under graviditet og amming. Disse er i Norge cetirizin (Zyrtec m.fl.), levocetirizin (Xyzal) . Zyrtec tilhører legemiddelgruppen antihistaminer. Zyrtec virker innen timer, og virkningen varer i timer.


Skal ikke brukes når man ammer, står det.

Jeg våknet i dag med kroppen full av elveblest og lurer på om jeg kan ta Zyrtec nå som jeg ammer? Før sa man at gravide og kvinner som ammer skulle bruke de gamle. Både nesespray, øyedråper, og tabletter som Zyrtec og Loratadin er helt . Tok en zyrtec tbl uten å tenke over det, og det skal en jo helst ikke gjøre når en ammer.


Står i felleskatalogen at en ikke skal ta det, men prata . Er allergisk, og har brukt zyrtec nå en uke. Samtidig har min datter (mnd.) blitt veldig sur og irritert, samt at hun sover dårligere på dagtid. Amming et spedbarn kan gjøre noen engstelig om medisiner og andre kjemikalier som kan overføres fra mor til barn. Det er lurt å sjekke med en lege eller annet . Loratadin, Clarityn, Aerius, Zyrtec, Cetirizin, Cetimax, Xyzal, Telfast, Kestine,. Zyrtec tabletter 10mg - Allergitabletter, stk på bret.


Du bør derfor ikke bruke Zyrtec under amming med mindre du har vært i kontakt med lege. Cetirizin skilles ut i morsmelk hos mennesker i konsentrasjoner som .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg