tirsdag 13. mars 2018

Røde prikker i ansiktet ikke kviser

Jeg fikk litt farge i ansiktet og på resten av kroppen - men ikke så mye. Jeg har altså masse små røde prikker (de ser nesten ut som kviser). Informasjon om rsaker, utredning og behandling av utslett i ansiktet.

Kviser (akne): Kviser assosieres mest med puberteten, men kan også være en plage i voksen alder. BasalioGir små kuler eller røde skjellende flekker i huden. De ses som hvite små prikker under huden.


De fleste vet ikke at de har rosacea, og gjør ikke noe for å bli kvitt utslettet,.

Dette er utslett av små røde prikker og nupper som etter hvert får puss i seg og ser ut som små. Brennkopper kommer oftest i ansikt, hodebunn og på hender. Jul eller ikke jul, les hva hudlege Bjørn Bondevik svarte dere alle.


Har tildels vokst fra kviser i ansiktet, så lurer derfor på hva jeg må gjøre for å bli kvitt. Har fått små røde prikker i ansiktet, lokalisert mest rundt nesepartiet og på kinnet. Derfor jeg tar de tablettene som blant annet bidrar til at jeg ikke er tett i nesa . Legen mente at det IKKE var petekkier,siden de var så små,men det KAN.


Je har røde prikker i ansiktet som ligner på kviser går bort etter 1 . JEG ER SÅ LEI AV Å VÆRE KONSTANT RØD I ANSIKTET”.

Det virker kanskje ikke som noen stor trøst, men det finnes en vitenskapelig forklaring på hvorfor . Kvisene mine etterlater røde prikker som ikke går bort før etter flere måneder. Det er ikke bare kviser, men også en del små røde prikker like under huden. Hadde store og vonde kviser i hele ansiktet, men etter bruk av Basiron i måned .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg