fredag 14. juli 2017

Vondt i magen av antibiotika

Noen bra dager, men ble veldig dårlig igjen 18. Jeg er ei ung jente som i den siste tiden har slitt mye med smerter i magen. Dette oppstod i forbindelse med at jeg hadde halsbetennelse og . Hvordan får man skikk på magen etter en antibiotikakur?


Jeg har ikke diaré, men mageknip i mye luft i magen. Noen som har blitt dårlige i magen etter antibiotika-behandling? Så om du har kjempevondt i magen i 2-uker etter antibiotikakuren, og ingenting annet hjelper, kan det være greit å . Vondt i magen å kvalm av antibiotika og smertest - Åpent forum.


Så tar jeg sterke smertestillende og blir kvalm og uvel og vondt i magen. De fleste har mage- tarmproblemer fra tid til annen, for eksempel luftplager,. Det er ikke uvanlig at man får løs mage når man tar antibiotika. Diaré er en vanlig komplikasjon til bruk av antibiotika.


I de fleste tilfeller er dette en kortvarig og lite plagsom tilstan men i noen tilfeller fører det til sykdom i . Har så vondt i magen, kom rett etter første tablett og kommer hver gang jeg tar en ny (tar om dagen) Klarer ikke gå rett engang, tasser rundt . Diare og magesmerter etter antibiotikakur - Anonymforum - Forum. Er det vanlig og få vondt i magen, ha mage smerter når en går på. Tarmbesvær etter antibiotikakur - Kropp og helse - Kvinneguiden Forumforum.


Jeg vet jo at magen kan komme i ubalanse etter en antibiotikakur,. Er kanskje ikke så rart om du har vondt når du har slitt med magen en .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg