mandag 10. juli 2017

Nupper i underlivet

Jeg spurte henne om hva det var og hun sa det var pga hun barberte seg så . Jeg lurer litt på om jeg kan ha fått kjønnsvorter. Jeg har små nupper nedentil, de er hudfargede, men ikke vonde eller kløende.

Jeg har hatt nupper i underlivet lenge nå. Jeg vet ikke hva det er, og jeg har hatt det i ca år nå. Jeg har hatt samleie, men jeg fikk disse . Hun avslutter med at hennes underliv alltid ser perfekt ut, og at hun har fått tilbakemeldinger fra en rekke jenter som har testet tipsene hennes .

Kløe i underlivet og sopp i underlivet er en vanlig plage for mange. Det er også noen ganger mulig å se blemmer og nupper ved de ytre genitaliene. Jeg har lenge hatt en trill rund hard kul på den ene kjønnsleppen, den har vært helt hvit.


Pleier du å få røde nupper og irritert hud når du barberer deg? Går det ann å ha sopp i underlivet når man er jomfru? Har aldri merka nokon nupper eller prikkar i huden ved soppinfeksjon, så eg kan ikkje .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg