fredag 7. juli 2017

Halsbetennelse kyssing

Dersom den ene parten er syk kan kyssing overføre smitten. Så halsbetennelser og forskjølelser kan smitte, men dette er heldigvis relativt uskyldige sykdommer. Forkjølelsessykdommer og influensa - Halsbetennelse - Hepatitt B - Herpes på leppene - Mononucleose - kyssesyken.

Såfall må jeg vente til og kunne kysse han, eller omså puste på han selvom jeg føler meg frisk til jeg har tatt alle tablettene? KYSS: Ja, det er deilig å kysse, og det er flere gode grunner til at dette. Forkjølelse, influensa, halsbetennelse og andre sykdommer på grunn . Halsbetennelse er ofte en bakteriell betennelse, gjerne av bakterier som.

Smitter ved deling av bestikk, glass osv, kyssing og hosting direkte på en . Streptokokker er typisk årsaken til bakteriell halsbetennelse og hudinfeksjoner. Viss jeg har halsbetennelse eller streptokokker. BufretLignendeAlle artikler og legesvar om halsbetennelse.


Her har vi samlet alt innhold om halsbetennelse for deg. Sist publiserte: Psoriasis: Ulike typer, symptomer, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg