onsdag 19. juli 2017

Hard mage gravid tegn

Samtidig er dette bare noen få tegn som kan indikere at det er noe som så smått har begynt å vokse inni magen din. Jeg visste at jeg var gravid før jeg testet, hadde ømme bryster, og luft i magen. Noen sier at de kjenner tidlige tegn på graviditet lenge før positiv test.

Har du ømme bryster, uteblitt menstruasjon, kvalme, treg mage, sult, tretthet, tisser du ofte? Her er oversikten over de vanligste tegnene på at du er gravid. Det mest åpenbare tegnet på at du er gravi er at mensen er uteblitt. Det er vanlig med både å få løs og hard mage , disse endringene .

Dagen før jeg testet ble jeg veldig hard nederst i magen, rett over symfysen. De tegnene du beskriver er jo typiske for en graviditet, men som du . Jeg tror jeg kansje er gravi har følgende symptomer:. De andre tegnene kom ikke før i uke ca.


Det er helt normalt å ha treg mage i graviditeten. Her får du noen gode råd fra jordmor om hvordan du kan forebygge treg mage og forstoppelse, samt lindre .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg