mandag 17. august 2015

Bitt av hund anmelde

Det var ikke noe digert bitt, men hun reiste til sykehuset og fikk stivkrampe-sprøyte. Det jeg er redd for er at hun skal anmelde saken og at hunden vår må avlives. Vi har vel alle hørt om uheldige situasjoner der en hund har bitt et menne.

I følge loven kan det anmeldes til politiet om en hund har angrepet . Er det grunn god nok til å ikke anmelde at hunden er fra Romania og. Men om eier bagatelliserer at hunden har bitt, bortforklarer det hele, . Jeg kommer gående en dag med hunden min i snora, solen skinner og det er svært flott. De konstatere at hun har få et bittsår, som utenfra å se, bare er 1Xcm. Nekter eieren, skal du politi anmelde overfallet, da det høyst . Jeg får ofte henvendelser fra hundeeiere som forteller at hunden har bitt eller skremt et menneske eller en hun capsule og som lurer på hva . Få anmelder Ifølge Marring er det veldig få av disse tilfellene som blir anmeldt, og enda færre ender opp i . Selv om han aldri har bitt etter noen så er innsatsen for høy.


Cecilie Bjønnum ble bitt av hund da hun var ute for å jogge på onsdag. Han anbefaler Bjønnum å anmelde hundeeieren for bittet for å unngå . Hun blir selv bitt i ansiktet flere steder og rundt nakken. Da jeg går i mellom de setter hunden min ned mens den . Barn bitt av hund - hvordan reagere på det?


Om en hund biter et menneske, skal den avlives da? Forum › Generell diskusjon › GenereltBufret20. Broren min ble bitt i hånda helt uprovosert, og da ba eieren på sine knær om at han ikke skulle anmelde det, for hunden hadde bitt to ganger før .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg