tirsdag 18. august 2015

Kløe over hele kroppen om natten

Jeg har den siste tiden vært plaget med kløe over hele kroppen. Hei, de siste to dagene har jeg hatt ei helvettas kløe over hele kroppen. Jeg kleiet i natt, men ikke like mye som natten før.

Jeg kan også til tider få kløe over alt når jeg skal sove. Jeg klør når jeg blir trøtt, over hele kroppen, og det skjer uavhengig av om jeg ligger i . En mann er er plaget av en intens kløe over hele kroppen. Dersom kløen er mest uttalt om natten kan man forsøke en av de gamle .

Kløe over hele kroppen kan skyldes alt fra graviditet til lupus. Få en oversigt over årsagerne til kløe over hele kroppen - og læs om hvordan den behandles. Har vært plaget av kløe i maven (over navleområde) siden midten av november. Det klør over hele kroppen, og ikke bare på magen. For ca tre uker siden, begynte jeg å få intens kløe over hele kroppen.


Kløen er uutholdelig nærmest, verst om natten og ingenting hjelper, . Alt fra penicillin til parfyme og overgangsalder kan gjøre deg gal av kløe,. Noen ganger skyldes kløe i huden sykdom andre steder i kroppen. Kløen kan være intens, og forverres gjerne om natten og når kroppen er varm.

Smør hele kroppen, med unntak av hode og ansikt. Jeg har den siste måneden væt plaget med at det klør så innmari på den. Har prøvd hydrokortison-salve jeg, men det funka ikke i natt iallfall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg