tirsdag 10. januar 2017

Gravid 4 4

Jeg følte meg ikke gravid i av svangerskap, eneste tegn på. På ultralyd ble jeg satt uker tilbake, så kvalmen varte i uke 4-hos meg. Min historie nå som jeg er gravid for gang!

Gravid 4+ teste underveis for å sjekke tilstand? Er gravid for første gang og er ca 4+i dag. Har en søster som opplevde en MA rundt uke 8-og er selvsagt redd for å oppleve det samme.


Mens noen sitter klar med graviditetstesten, tar det hos andre litt lenger tid før mistanken melder seg.

Kroppen får beskjed om at du er gravi og hormonet HCG produseres. Uteblitt menstruasjon er det tydeligste av de tidlige symptomene på graviditet. Du er nå i gravid i uke fire, og fosteret er to uker gammelt. Etter en uke trygt og godt inne i livmorslimhinnen er nå embryoet på vei ut.


Gravid og lurer på hva som skjer uke for uke i første trimester? Først kan jeg jo fortelle at en graviditet i løpet av 20var noe vi. Disse 3-ukene var veldig frustrerende, men det er også slike ting man bare .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg