torsdag 12. januar 2017

Myggnett metervare

Jeg kjøpte metervare myggnetting på stoff og stil i fjor sommer. Er det noen her som vet hvor jeg får tak i myggnett i metervare som jeg kan. Net både ferdige og metervare: Skjult lenke - logg inn for å se den.

Nett i plastbelagt glassfiber som beskytter mot mygg og andre insekter. Leveres på rull og klippes til passe størrelse. Noe som vet hvor jeg får kjøpt myggnetting i metervare?


Skal ordne med myggnetting foran soveroms-vinduet.

Hvor får jeg kjøpt myggnetting metervare? Hvit myggnetting metervare - Hus og hageinnlegg12. Fritid › Utemiljø › SkadedyrbekjempelseBufretLignendeMVA, ekskl. Myggnett som enkelt klippes til for å passe ditt vindu. Enkelt å feste med selvheftende borrelåsbånd.


Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? Og evnt alternativt navn på det;) Sent fra min SM-G903F via Tapatalk. Du har valgt: Chassis Dør og vindu Takluke Myggnett.


Pakning gummi FIAMMA smal B=16mm Metervare.

Myggnetting for dør 100×2cm – Jula – alt til din ….

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg