onsdag 18. januar 2017

Løk mot hoste

Etter gårsdagens innlegg om den pågående løk-krangelen, ble jeg nødt til. Bare det at jeg faktisk skriver at løk funker mot hoste sitter så langt . Det har tvert i mot bare ført til mer bekymring, og mistanker om pest og.

Jeg sikter selvfølgelig til kjerringrådet jeg ramlet over, om å legge en halv gul løk på soverommet til en person som hoster. Løk mot hoste, pepperkorn mot omgangssyke og tannkrem mot søtsug. Jegt deretter løk mot hoste, for å se om det var noe mer, og det kom opp både kjerringråd sider, og mange tråder som hadde prøvd dette . Hvis gutten hoster og er tett i brystet så del en løk og legg den på en tallerken på nattbordet,.

Heksedoktoren - Kjerringrådheksedoktoren. BufretLignendeÅret etter plasserte hun flere boller med løk rundt om i lokalet, og til hennes. Hun svarte meg med en veldig interessant erfaring med løk:.


Hosting er en av kroppens forsvarsmekanismer som forårsakes av en brå og eksplosiv tømming av luft fra lungene. Se dette kjerringrådet mot hoste og bli kvitt hosten en gang for alle. Skjær en løk i båter og legg den i en skål med vann - dekk nesten løken med vann. Rådet mot barnehoste funket som bare det!


Noen som har gode råd ved hoste hos ettåring? Hørte en som sa at en halv løk under senga skulle gjøre susen på hosting, ikke prøvd selv .

Løken kan kurere hoste, astma, ja til og med hår-tap. Om den hjelper mot tåfis har jeg ikke sjekket. En annen påstand er at løk er det beste mot forkjølelse.


Høsten 20støtte jeg på en historie som ble delt mye på Facebook. Nå som saker om influensa fyller nettavisene har den dukket opp igjen. Hoste som setter seg er ubehagelig og kan være vanskelig å bli kvitt. På denne siden har vi samlet gode kjerringråd mot hoste.


Fremgangsmåte: Skjær løken i tynne skiver. Mot forkjølelse og influensa: - Kvern hvit eller sort pepper og bland så mye du. Finhakk en middels stor løk og kok den i dl vann i minutter. Noe så enkelt som paracet hjelper mot hosten. Skjær opp litt løk, legg den i en skål og dekk løken såvidt med vann.


Ikke vet jeg hva som skjedde, men kan en løk ha magiske krefter. Har hørt om løk mot hoste, men ikke prøvd den selv, da jeg bruker ett annet kjerringråd. Løk er et utmerket middel mot sår hals, betennelser i svelget, tett nese, forkjølelser, bihulebetennelse og til å løse opp slimansamlinger ved hoste og bronkitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg