onsdag 18. januar 2017

Oppkast baby 4 mnd

Oppkast og diaré hos barn oppstår som regel på grunn av en. Barn under måneder er fortsatt beskyttet med immunstoffer fra moren, og får . Baby mnd som kaster opp skrevet i Småtroll 0-år: Først kastet han opp min etter å ha.

I forbindelse med rap etterpå kom det oppkast på ny. Baby uker spyr ofte etter mat (jeg ammer). Gutten min kaster opp av mme (4mnd) - Amming og flaske27.


Forum › Generell diskusjon › GenereltBufretLignende13.

Kontakt lege hvis du mistenker at sykdommen . De fleste episoder med oppkast varer bare noen få dager, og krever ikke annen behandling enn rikelig med væske i små porsjoner. Den viktigste behandlingen ved oppkast er derfor å sørge for at den syke får nok væske. Det kan være at barnet ikke kan holde noe væske nede til å begynne . Hvor ofte må en baby på 2-3-måneder kaste opop før dere reagerer på. Hvordan ser du egentlig forskjell på det du kaller oppkast og gulp?


Men er det vanlig med oppkast så tidlig da? Jeg syntes dette høres ut som oppkast jeg. Symptomene er oppkast, diaré og lett feber.

Den er bare aktuell for spedbarn under seks måneder, da det er de aller minste som blir sykest . Jeg lurer på hvordan man ser forskjell på gulp og oppkast hos en baby på mnd?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg