mandag 23. januar 2017

Kulemage barn

Kan kulemagen tyde på mangelsykdommer eller noe annet alvorlig? Gutten min på år har fortsatt en liten babykulemage og jeg lurer på om det er vanlig at barn kan ha dette uten at det er noe unormalt. Stor mage, stor baby og liten mage, liten baby.

Kulemage - Kropp og helse - Kvinneguiden Foruminnlegg18. Halvannetåring med kulemage - NybaktMammaforum. Forum › Diskusjoner › Helse og velværeBufretLignende4.


Min lille jente har en skikkelig kulemage.

Ingen av de andre barna har hatt sånn mage, men de har vært slankere også. Bilder fra DEN KULE MAGE treffinnlegg27. Barn med stor mage - Småtroll 1-år - Forum - Klikk. Forum › Baby og småbarn › Småtroll 1-årBufretLignende14.


Barn med stor mage skrevet i Småtroll 1-år: Min sønn har alltid vært litt rund og go men han har ikke veid for mye i forhold til kurvene på . Jenta mi på mnd er ei lang og tynn flis, men hun har så utrolig stor mage! Den ser ut som slik spedbarn har, oppblåst og hun har skikkelig . Min datter (år) har siden hun var ca år vært god og rund. Hun er egentlig normal på det meste av kroppen, men har veldig stor mage.

MEN jeg har vært undervektig helt siden jeg ble født, og jeg er nå år og . Et barn som sulter vil stoppe og vokse, men vil ofte vokse raskere for å ta igjen. I tillegg ser en stor mage, forstørret lever, diaré, muskelsvinn og hudavskalling. Posts about kulemage written by Bente-Lill. Det er ikke til å stikke under en stol at det koster å ha barn.


Akkurat hvor mye det koster, kan være helt opp til hver enkel forelder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg