mandag 9. januar 2017

Omgangssyke gravid uke 37

Med magemuskler som ikke fungerer, blir det ekstra slitsomt å spy. Jeg hadde omgangssyke uker før termin, og det var jo så klart pyton med den store. Jeg tror det vil gå bra, hadde det selv som høygravid var ikke noe moro.

Hei, jeg er uker og sønnen min på år har nettopp fått omgangssyke. Gravid i uke og hatt omgangssyke med oppkast og diaré siden fredagen. Jeg hadde over 2+ på ketoner etter en natt med lett omgangssyke og diare da jeg var gravid i uke 37. Og fikk forklart at man får ketoner i urinen . Som de fleste antagelig vet, er det virus som står bak omgangssyke.


Vi vet at viruset kan overleve i flere uker i romtemperatur og enda lenger hvis de ligger beskyttet i inntørket oppkast. Har fått omgangssyke Kosthol trening og helse. Fikk selv kraftig en kraftig omgang da jeg var 35-uker gravid med lillebror.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg