onsdag 25. januar 2017

Hvite tenner uten bleking

Resultatet varierer fra person til person som med all tannbleking, men bleking med strips gir normalt 2-nyanser hvitere tenner, ifølge Nytt Smil . Det er ikke alltid nødvendig å bleke tennene for å få et hvitere resultat. Her får du tips av tannpleier som forebygger misfarging av tennene og .

Som en kaffeelsker har jeg bleket tennene mine flere ganger, både ved. Har tennene dine blitt misfarget av kaffe, rødvin eller røyking? Noen slekter har hvite mens andre igjen har gule tenner.

Dette skal gå an å påvirke i en viss grad ved hjelp av tannbleking. Den gode nyheten er at jeg har fire enkle måter å få hvitere tenner og noen. Om du har litt ekstra penger å bruke så er klinikkbleking hos en . Siden tennene gulner naturlig etterhvert som vi blir eldre, gjør hvite tenner at vi ser yngre ut.


Mange har derfor bleket tennene kritthvite, men nå er det naturlige. God morgen dere, savner virkelig sommeren når jeg ser tilbake på dette bildet. Når du har bleket tennene vil de holde seg hvitere i mange år, kanskje for alltid.


Jeg lurer på om noen har tips til hvordan få hvite tenner uten å bleke dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg