mandag 3. april 2017

Omgangssyke gravid 2 trimester

Er det andre som har vært syke i svangerskapet? Jeg er uker på vei, og ble i går dårlig. Gravid i uke og hatt omgangssyke med oppkast og diaré siden fredagen.

Fikk omgangssyken kastet over meg i går kveld - rakk ikke en gang komme meg hjem. Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers. Omgangssyke eller bare vanlig gravidinnlegg4.


Omgangssyke som gravid - Graviditet, spedbarn og babytiden. Er høygravid pg lurer på om det har noe å si for den lille i magen når mor. Har man en kortvarig runde med omgangssyke, er det imidlertid for de fleste greit å drikke det man har lyst på. Og fortsatt i dag er dette noe som anbefales ved reisesyke og kvalme i forbindelse med graviditet.


Gravid i uke og hatt omgangssyke med oppkast og diaré . Det er normalt at gravide også får influensa eller omgangssyke, men ta. Omgangssyke er for de fleste en ufarlig tilstan og går over i løpet av 3-dager. Uttørking kan gi alvorlige problem, spesielt hos barn under 2-års alder og blant.


Og etter all sannsynlighet ikke den siste heller. I den siste halvtimen har du kjent deg litt ubestemmelig uvel . Er det sannsynlig at et foster som smittes i slutten av 2. Omgangssyke smitter lett, men er for de fleste en ufarlig tilstand. Virusinfeksjon i tarmen, omgangssyke, er en vanlig årsak til kortvarig diarè og. I de fleste tilfellene tar det 2-dager, men både lengre og kortere intervall . Lurer på om det er noen andre her som har erfart at omgangssyke arter seg mye verre når man er gravid?


Jeg har fått den igjenn for fullt nå for ca uker siden :jupp: Etter bare ca 1. Eg var sjuk med omgongssjuke i slutten av 3. Jeg fødte min sønn måneder og uke for tidlig…. Trøstet meg med at folk flest legger seg ned utmattet og syter etter en dag med omgangssyken. Andre trimester var den beste tiden i graviditeten, uten noen spesielle plager.


Oppkasttendensen gir seg vanligvis etter 1-dager, mens diaréen oftest varer noe lengre. Det er også brukt ved kvalme hos gravide og ammende kvinner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg