fredag 21. oktober 2016

Apocillin og paracet

Svigermor sa at hun kunne ta paracet sammen med endel av tablettene. Leste nå da derfor på felleskatalogen og står at andre . Kan jeg ta paracet og ibux når jeg går på apocillin kur.

Farlig med bihulebetennelse når jeg er gravid? Smerten er såpass at jeg får ikke sove etter to paracet eller ibux en gang. I mellomtiden tok jeg en blanding av paracet og ibux som tok smertetoppene.


Jeg har hatt hodepine i dager på rad og paracet(500mg) virket dårlig,.

Ibux + Paracet 4x daglig + Apocillin mot infeksjon rundt en visdomstann og store smerter. Paracet, Pinex og Ibux finnes for eksempel i stikkpiller, flytende mikstur, . Dette kan være greit å tenke på i forhold til smertestillende som Paracet og Ibux, hvis man ønsker en rask smertelindring, sier Holte. Streptokokk A prøven var positiv, så det hadde eg ikkje).


Den dagen begynte eg også å ta meir paracet, det hjalp meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg