fredag 14. oktober 2016

Gravid tett nese

Men jeg spør likevel, jeg er gravid i uke og er pottetett i nesen om jeg ikke bruker nesespray. Må innrømme at jeg har brukt det i over en . Under graviditeten kan du oppleve forskjellige plager.

Mange gravide opplever langvarig tett nese i løpet av graviditeten, og særlig mot slutten. Syns å ha lest noe om at hormonell påvirkning kan gjøre at mange gravide sliter mer med tett nese under svangerskapet enn til vanlig. Har Vært tett i uker nå fordi jeg var så heldig å bli forkjøla i starten av svangerskapet. Legen sa klart fra at jeg kom til å være det frem til .

Hjelp- gravid med tett nese - Anonymforum - Forum - Klikk. Liste over (tidlig)symtomer på graviditet. Foreldre › Gravid › Slik merker du at hun er gravidBufret12. Hos noen ser man rett og slett at de er gravid ut fra en spesiell glød de har i. Selv om det ikke er noe stort problem, så er du ikke alene om det. Hver tredje gravide er plaget med tett nese.


Fere hundre ulike virus kan fremkalle en forkjølelse. Felles for disse er at de først og fremst angriper slimhinnen i nesen og svelget. Jeg holder på å bli GAL av tett nese for tiden!

Kan jeg bruke denne en gang hver kveld selv om jeg er gravid? Gravide har ofte hovne slimhinner og da kan noe så enkelt som saltvann hjelpe mot tett nese. Du kan bruke det så ofte du vil og for hvor lenge du vil. Mange gravide kvinner lider av forkjølelse, tett nese, pusteproblemer og søvnproblemer gjennom hele graviditeten, men vil ikke bruke vanlig .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg