fredag 28. oktober 2016

Hodepine venstre side tinning

Vondt i tinningen og tinningsmerter på siden av hodet kan være både smertefullt og. Den er gjerne mest uttalt i bakhodet med utstråling mot øyet eller tinningen, og gjerne også mot skulder og arm på samme side. Har i ca en mnd hatt varierende hodepine på venstre side, ca fra tinningen og litt bakover, som av og til stråler over på .

For et par uker siden opplevde jeg en veldig merkelig hodepine, som virket som en spenning eller et trykk på venstre side av hodet. Siden i går har jeg hatt kortvarig intens smerte på høyre side av hodet. Svært sterk hodepine som kommer i løpet av minutter og av en . For dager siden hadde jeg så vondt at jeg følte meg kvalm,. Hodepine, kanskje ømhet når man berører tinningene, feber, tretthet, . For år siden var Grethe år gammel og hun husker godt den sterke hodepinen hun kjente, som en intens smerte på venstre side av hodet. Ensidig hodepine, som regel mest uttalt i bakhodet.


Utstråling mot øye eller tinning, eventuelt også mot skulder og overekstremitet på samme side. Dette er smerter som sitter på den ene siden av hodet, og der legene har klare . Hodepine kan være en sann plage, men den er sjelden farlig. Migrene, Typisk halvsidig pulserende hodepine som forverres ved fysisk aktivitet,.


Jeg har i fire dager gått med en merkelig hodepine som ikke er for vond men veldig vond iblant. Hvis jeg bøyer meg ned og brått går opp verker .

Ellers har jeg aldri hodepine, aldri plagdes noe med hodet. Helse: Har hatt en spesiell hodepine av og til de siste 2-ukene. I stedet bør du bruke hodet til å finne ut hvilken type hodepine du har. De kan ledsages av rennende øyne og nese på samme side.


Er det noen som har opplevd intens hodepine, som har kommet plutselig? Vet at jeg har et hull i en tann nede i en jeksel på venstre side, kan . Vet ikke om det er tinningen, men det litt myke feltet på hver side av hodet, ved siden av øynene. Diagnostikk og behandling - Hodepine har en livstidsprevalens på hos menn. Cerebral CT viste et lite område med lav tetthet baktil i venstre hemisfære.


Akutt smerte i samme side av hodet og nakken eller i ansiktet er det vanligste . Hei klara Har de siste ukene slitt med hodepine som kommer og går litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg